Az Ariston Thermo a világ egyik vezető vállalata a fűtő és vízmelegítő rendszerek területén. A csoport 2014-ben több mint 150 országban mintegy 7,4 millió terméket értékesített, teljes forgalma pedig elérte a 1340000000 eurót. Jelenleg 6600 alkalmazottal dolgozik 32 országban, ahol 53 vállalat es 5 képviseleti iroda látja el a tevékenységet. Jelenleg 12 országban működtet 22 gyártó egységet. Az Ariston csoport az Ariston, Elco, Chaffoteaux, ATAG és Racold termékek, valamint szolgáltatások és rendszerek teljes választékát kínálja világszerte. A vállalat elkötelezettségét fejezi ki az energiahatékonyság mellett. Folyamatosan fejleszti megújuló forrásait pl. a termikus napenergia rendszerek és a hőszivattyúk területén, valamint a hagyományos termékek (például kazánok és vízmelegítők) hatékonyságának fokozásán és új projektek, befektetések keretein belül. A vállalat alapvető célja, hogy optimális kombinációt nyújtson a vásárlóknak, amelyben a kényelem, az energiamegtakarítás és a környezetvédelem egyaránt jelen van.
A nemzetközi díjat a világ közel 90 országában ítélik oda azoknak a márkáknak, amelyek élen járnak a tudatos innovációban, kiemelkedő stratégiával, ismertséggel és tradícióval rendelkeznek. A magas minőséget szimbolizáló védjegyet a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák nyerik el. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, pályázni vagy jelentkezni rá nem lehet.
Magyarországon 2004-ben indult útjára a Superbrands program. A díjak odaítélésben egy szakmai bizottság dönt. A független és önkéntes szakértőkből álló zsűri figyelembe veszi az adott márka piaci szereplését, történelmét, etikai megítélését, közismertségét, márkastratégiáját, tradícióját valamit a vállalat goodwilljét. Ezt követően közvéleménykutatást végeznek a lakosság körében, ahol már szűkül a résztvevő márkák száma. A fogyasztók reprezentatív mintáján végzett piaci felmérésben azt vizsgálják, hogy a jelöltek a márkahűség, a dinamizmus és a vezetés területén hogyan teljesítettek.
A szakértői bizottság a nemzetközi védjegy adatbázisból dolgozik. Ötezer márkából választ ki 800- at a vállalatvezetőkből, pénzügyi, kommunikációs és reklámszakemberekből valamint más területek vezető szakértőiből álló bizottság és dönti el, hová menjen az elismerés.
A Hybrid a kondenzációs és hőszivattyús technológiát egyaránt magában foglalja.
A döntés idén első ízben kedvezett az Ariston Hungária Kft.-nek, aki ezzel az olasz anyacéget is megelőzte ebben a versenyben. A vállalat hazai ügyvezető-igazgatója szerint a Superbrands díjjal az Ariston megkoronázta azt a 20 évet, amit eddig Magyarországon eltöltött. „Bízunk abban, hogy a vásárlók továbbra is értékelni fogják az innovációra és energiatakarékosságra tett erőfeszítéseinket, hiszen a magyar családokért dolgozunk” mondta Pavek Gábor.
Az igazgató azt is kifejtette, hogy a vállalat már évek óta kizárólag energiatakarékos és csökkentett károsanyag kibocsátású termékeket hoz be hazánkba. Márciusban tették elérhetővé Magyarországon azt a hibrid vízmelegítőt, ami „A” kategóriás besorolást kapott osztályában egyedülálló módon. A Lydos Hybrid névre hallgató elektromos vízmelegítő hőszivattyús hibrid technológiával működik és akár napi 50% megtakarítást is elérhetnek a családok a használatával. Ára két év alatt megtérül. Ugyanez a készülék a közelmúltban nyerte el a GOOD DESIGNTM díjat Chicagóban, ami az egyik legrangosabb nemzetközi elismerés. a szakmában.
A hidbrid vízmelegítő jelenleg nem pusztán kategóriájában a legjobb, nagy valószínűséggel az országban is az első.
Az Ariston továbbra is kiemelt szempontként kezeli a hazai lakosság korszerű, energiatakarékos termékekkel való megismertetését, valamint a magyarországi energiatudatosság erősítését. A Superbrands elismerés egy megerősítése annak, hogy a vállalat kitűnő munkát végez a hazai piacon és a hazai felhasználók nyitottak az új innovációkra.
Ariston Thermo Hungária Kft.
Szilágyi Beáta
Marketing vezető
beata.szilagyi@aristonthermo.com
Tel:. +36 1 237 1110
Kukaj Zsuzsanna
Kommunikáció
zs.kukaj@gmail.com
Tel: +36 209 803 220
"Sikló épület" a Mosoni-Duna torkolatánál
A vizek városában, Győrben több évtized után így állhatott helyre a vízszint.
Tisztítókendő: 99%-ban növényi rostból
A nálunk már 30 éve működő Essity 2025-re további fejlesztéseket tervez.
Tetőablak trend: energiamegtakarítás és újrahasznosíthatóság
Az alacsony energiafelhasználással és a magas minőséggel találkozik a gyártói és felhasználó törekvés a Roto 100%-ban újrahasznosítható műanyag tetőablakainál.
200 óvodában tanítják energiatudatosságra az apróságokat
Az Ariston Thermo négy éve tartó képzése országszerte 12 városban járt. A legtöbb rajzot beküldő óvoda különleges segítséget is kapott.
A világ második legnagyobb kiterjedésű állama: az óceáni szemétszigetek
HELP: avagy mit tehetünk a globális műanyagfogyasztás és az óceán szennyezése ellen.
Egyre több óvodában tartják fontosnak az energiatudatosságot hazánkban
Az Ariston Thermo országos képzési programmal támogatja a legkisebbeket.
Használatra kész a Ceresit CE 60 fugázóanyag!
A 14 divatos szín víz hozzáadása nélkül, tökéletesen tartós marad.
CT 76 FEDŐVAKOLAT: HOMLOKZATA VÉDELMÉRE
A napsugárzás komoly veszély a homlokzatra. A Ceresit CT 76 erre elsőrangú megoldást kínál.
M3 Nagyvárad tér: a simogató
Üresen kongó, fakó terekből szabad, szellős nyugalom.
Base4Work Bratislava
Kevés a legendás ipartörténeti emlék Pozsonyban, ezért is jó a modern coworking központként újragondolt funkcionalista hőerőmű.
Látni és látszani a Hadak útján
A Trendo társasház nem csupán 4 környezet találkozásának absztrakt átirata, valami pluszt is tud adni.
Pezo von Ellrichshausen
Utópikus realizmusok: az INES Innovációs Központ egyszerű geometriai formái