Knauf Insulation Henkel technológia Modern építészet Klímavédelem Műemlékfelújítások Új technológiák Ursa Salgótarján Építészeti tervek Passzívházak Szigeteléstechnika Környezetvédelem Zöld energia
Knauf Insulation Henkel technológia
Superbrands díjas az Ariston Thermo
A magyarországi leányvállalat megelőzte az anyacéget, Olaszországban ugyanis még nem kapta meg ezt a rangos elismerést.
2015-05-05



Az Ariston Thermo a világ egyik vezető vállalata a fűtő és vízmelegítő rendszerek területén. A csoport 2014-ben több mint 150 országban mintegy 7,4 millió terméket érté­kesített, teljes forgalma pedig elérte a 1340000000 eurót. Jelenleg 6600 alkalmazottal dolgozik 32 országban, ahol 53 vállalat es 5 képviseleti iroda látja el a tevékeny­séget. Jelenleg 12 ország­ban működtet 22 gyártó egységet. Az Ariston csoport az Ariston, Elco, Chaffoteaux, ATAG és Racold termékek, valamint szolgál­tatások és rendszerek teljes választékát kínálja világ­szerte. A vállalat elkötelezett­ségét fejezi ki az energia­hatékonyság mellett. Folyamatosan fejleszti megújuló forrásait pl. a termikus nap­energia rendszerek és a hőszivattyúk területén, valamint a hagyományos termékek (például kazánok és vízmelegítők) hatékony­ságának fokozásán és új projektek, befek­tetések keretein belül. A vállalat alapvető célja, hogy optimális kombinációt nyújtson a vásárlóknak, amelyben a kényelem, az energia­megtakarítás és a környezet­védelem egyaránt jelen van.
Suberbrands díjat kapott az Ariston Thermo Hungária Kft. 2018-ban. A magyarországi termotechnika piacon évek óta dobogós helyen álló vállalat, első alkalommal részesült a rangos elismerésben.

A nemzetközi díjat a világ közel 90 országában ítélik oda azoknak a márkáknak, amelyek élen járnak a tudatos innovációban, kiemelkedő stratégiával, ismertséggel és tradícióval rendelkeznek. A magas minőséget szimbolizáló védjegyet a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák nyerik el. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, pályázni vagy jelentkezni rá nem lehet.

Magyarországon 2004-ben indult útjára a Superbrands program. A díjak odaítélésben egy szakmai bizottság dönt. A független és önkéntes szakértőkből álló zsűri figyelembe veszi az adott márka piaci szereplését, történelmét, etikai megítélését, közismertségét, márkastratégiáját, tradícióját valamit a vállalat goodwilljét. Ezt követően közvéleménykutatást végeznek a lakosság körében, ahol már szűkül a résztvevő márkák száma. A fogyasztók reprezentatív mintáján végzett piaci felmérésben azt vizsgálják, hogy a jelöltek a márkahűség, a dinamizmus és a vezetés területén hogyan teljesítettek.

A szakértői bizottság a nemzetközi védjegy adatbázisból dolgozik. Ötezer márkából választ ki 800- at a vállalatvezetőkből, pénzügyi, kommunikációs és reklámszakemberekből valamint más területek vezető szakértőiből álló bizottság és dönti el, hová menjen az elismerés.


A Hybrid a kondenzációs és hőszivattyús technológiát egyaránt magában foglalja.

A döntés idén első ízben kedvezett az Ariston Hungária Kft.-nek, aki ezzel az olasz anyacéget is megelőzte ebben a versenyben. A vállalat hazai ügyvezető-igazgatója szerint a Superbrands díjjal az Ariston megkoronázta azt a 20 évet, amit eddig Magyarországon eltöltött. „Bízunk abban, hogy a vásárlók továbbra is értékelni fogják az innovációra és energiatakarékosságra tett erőfeszítéseinket, hiszen a magyar családokért dolgozunk” mondta Pavek Gábor.

Az igazgató azt is kifejtette, hogy a vállalat már évek óta kizárólag energiatakarékos és csökkentett károsanyag kibocsátású termékeket hoz be hazánkba. Márciusban tették elérhetővé Magyarországon azt a hibrid vízmelegítőt, ami „A” kategóriás besorolást kapott osztályában egyedülálló módon. A Lydos Hybrid névre hallgató elektromos vízmelegítő hőszivattyús hibrid technológiával működik és akár napi 50% megtakarítást is elérhetnek a családok a használatával. Ára két év alatt megtérül. Ugyanez a készülék a közelmúltban nyerte el a GOOD DESIGNTM díjat Chicagóban, ami az egyik legrangosabb nemzetközi elismerés. a szakmában.


A hidbrid vízmelegítő jelenleg nem pusztán kategóriájában a legjobb, nagy valószínűséggel az országban is az első.


Az Ariston továbbra is kiemelt szempontként kezeli a hazai lakosság korszerű, energiatakarékos termékekkel való megismertetését, valamint a magyarországi energiatudatosság erősítését. A Superbrands elismerés egy megerősítése annak, hogy a vállalat kitűnő munkát végez a hazai piacon és a hazai felhasználók nyitottak az új innovációkra.


Ariston Thermo Hungária Kft.
Szilágyi Beáta
Marketing vezető
beata.szilagyi@aristonthermo.com
Tel:. +36 1 237 1110


Kukaj Zsuzsanna
Kommunikáció
zs.kukaj@gmail.com
Tel: +36 209 803 220

"Sikló épület" a Mosoni-Duna torkolatánál
A vizek városában, Győrben több évtized után így állhatott helyre a vízszint.
Tisztítókendő: 99%-ban növényi rostból
A nálunk már 30 éve működő Essity 2025-re további fejlesztéseket tervez.
Tetőablak trend: energiamegtakarítás és újrahasznosíthatóság
Az alacsony energiafelhasználással és a magas minőséggel találkozik a gyártói és felhasználó törekvés a Roto 100%-ban újrahasznosítható műanyag tetőablakainál.
200 óvodában tanítják energia­tudatosságra az apróságokat
Az Ariston Thermo négy éve tartó képzése országszerte 12 városban járt. A legtöbb rajzot beküldő óvoda különleges segítséget is kapott.
A világ második legnagyobb kiterjedésű állama: az óceáni szemétszigetek
HELP: avagy mit tehetünk a globális műanyagfogyasztás és az óceán szennyezése ellen.
Egyre több óvodában tartják fontosnak az energiatudatosságot hazánkban
Az Ariston Thermo országos képzési programmal támogatja a legkisebbeket.
Használatra kész a Ceresit CE 60 fugázóanyag!
A 14 divatos szín víz hozzáadása nélkül, tökéletesen tartós marad.
CT 76 FEDŐVAKOLAT: HOMLOKZATA VÉDELMÉRE
A napsugárzás komoly veszély a homlokzatra. A Ceresit CT 76 erre elsőrangú megoldást kínál.
M3 Nagyvárad tér: a simogató
Üresen kongó, fakó terekből szabad, szellős nyugalom.
Base4Work Bratislava
Kevés a legendás ipartörténeti emlék Pozsonyban, ezért is jó a modern coworking központként újragondolt funkcionalista hőerőmű.
Látni és látszani a Hadak útján
A Trendo társasház nem csupán 4 környezet találkozásának absztrakt átirata, valami pluszt is tud adni.
Pezo von Ellrichshausen
Utópikus realizmusok: az INES Innovációs Központ egyszerű geometriai formái

Kiemelt partnereink



Legfrissebb kiadványaink


Knauf
2021. január

Knauf
2020. január

Összes kiadvány


További partnereink

Temi-Higiénia Temi-Higiénia Temi-Higiénia



Kapcsolat
30 / 612-24-30

20 / 986-42-10
kati1112@gmail.com

simon.epiteszet@gmail.com