Knauf Insulation Henkel technológia Modern építészet Klímavédelem Műemlékfelújítások Új technológiák Ursa Salgótarján Építészeti tervek Passzívházak Szigeteléstechnika Környezetvédelem Zöld energia
Knauf Insulation Henkel technológia
Az Ariston Thermo +6,8%-os növekedéssel zárta a tavalyi évet!
Az eddigi legeredményesebb évvel továbbra is dobogós helyen a magyarországi kondenzációs és vízmelegítő piacon.
2016-06-03

A cégcsoport eddigi legeredményesebb évét tudhatja maga mögött:
  • Az Ariston Csoport valamennyi pénzügyi mutatója javult az előző évhez képest
  • Az Ariston Thermo Hungária Kft. továbbra is dobogós helyen a magyarországi kondenzációs és vízmelegítő piacon
  • Főszerepben az ErP komform és a telefonról távfelügyelhető energiatakarékos termékek

Az Ariston Thermo Hungária Kft. továbbra is dobogós helyet foglal el a hazai kazán és vízmelegítő piacon. Ennek okát a Magyarországért, Szlovákiáért és Csehországért felelős country manager abban látja, hogy a vállalat a piaci elvárások elébe tud menni és korszerű, energiatakarékos termékeivel megelőzi a versenytársakat. Az Ariston a hazai piaci növekedés kétszeresét produkálta az elmúlt évben a kondenzációs piacon az előző évhez képest. Ezt a dinamikát szeretné megtartani hosszútávon az ErP bevezetésével is.

Grzegorz Wojcik elmondta: „ az évek óta stagnáló kazánpiacon néhány éve már látható a korszerű és energiatakrékos készülékek előretörése. Ezek minden szempontból megfelelnek a kor legújabb elvárásainak és az ErP által támasztott követelményeknek. Az Ariston a jövőben a vízmelegítők és a kazánok vonalán is ezekre a termékekre valamint a távfelügyelhető készülékekre fókuszál a magyar piacon.”



A Velis EVO plusz:
különleges olasz design
Az igazgató kiemelte, hogy hazánkban már kaphatóak azok a termékek, amelyek a tavaly hatályba lépett ErP szabályozásnak minden tekintetben megfelelnek. Ezekből folyamatosan bővül a kínálat és a magyarországi piacon is egyre több készülék mutatkozik majd be a közeljövőben. A legújabbak a Velis EVO és Velis EVO PLUS elektromos vízmelegítők, amelyekkel akár 12 000 Ft éves megtakarítást és 7 év garanciát ígérnek a háztartásoknak. Szintén ErP konform az AN LUX ECO vízmelegítő, amely nemrégiben „Az Év Terméke Díj 2016” címet nyerte el Magyarországon. Az energia hatékonyság mellett idén komoly szerepet kapnak a hazai piacon az Ariston NET termékek. A vállalat legújabb fejlesztéseinek köszönhetően egy mobilapplikáció segítségével felügyelhetjük a kazánunk a nap 24 órájában. Az újítás nem csupán a modernitást, hanem további energia megtakarítást von magával. Az ilyen módon távfelügyelt háztartás ugyanis átlag 25 %-os megtakarítást könyvelhet el éves szinten, hiszen így lehetőség nyílik a kazán állapotának ellenőrzésére és a lakás belső hőmérsékletének vezérlésére. Az applikáció segítségével beállítható a felhasznált energia elosztása egy előre beállított havi költségvetésnek megfelelően. Mindeközben ellenőrizhetőek a kiadások akár óránkénti lebontásban és bármikor hozzáférhetünk az Aristonnak a kazán fogyasztására vonatkozó várható kiadási előrejelzéseihez is.

A vállalatnak továbbra is célja a hazai élmezőnyben elért helyének megtartása mind a kondenzációs kazánok mind pedig az elektromos vízmelegítők piacán. Az Ariston hosszútávon szeretne azonban azokra a termékekre is kiemelt figyelmet fordítani, amelyek az ún. zöld vonalat képviselik és még kevéssé népszerűek Magyarországon. A hybrid technológia és a hőszivattyúk népszerűsítésére ezért egyetemi pályázatokat ír ki a 2016-os évben, ahol a gépész hallgatóktól a fenti témákban vár majd dolgozatokat.

Ahhoz, hogy az energiatudatosságot időben kezdje el a felnövekvő generáció, 2016-ban országos óvodai programot indított, melyben a Pest megyei apróságok mellett a Hajdú-Bihar megyei és a Borsod-Abaúj Zemplén megyei gyerekek ismerkedhetnek meg elsőként a víz korszerű és takarékos használatával. A program keretében az Ariston óvodapedagógusoknak kínál ingyenes, kreditpontos képzést országszerte melyben partnere az Energiaklub.
A program részleteiről ezen a linken található bővebb információ.

Az Ariston Thermo világszerte a fűtő- és vízmelegítő rendszerek egyik piacvezető vállalata. A Csoport termelésének több mint 40%-át 7 olaszországi üzeme végzi, bevételeink 89%-a viszont külföldi piacokról származik. 2015-ben a cégcsoport 1,43 milliárd eurós teljes forgalmat realizát és 7 millió terméket értékesített több mint 150 országban; 6700 alkalmazottat foglalkoztat 54 vállalatában és 6 képviseleti irodájában összesen 34 országban; valamint 20 gyártóüzemében, amelyeknek 12 ország ad otthont. A csoport termékek, rendszerek és szolgáltatások teljes választékát kínálja, főként az Ariston, az Elco, a Chaffoteaux, valamint az Atag Heating és a Racold márkanevek alatt. Az Ariston Thermo nemcsak szónokol az energiahatékonyságról: elkötelezettségét folyamatosan újabb és újabb megoldásokkal fejezi ki a megújuló energiaforrások – köztük a napenergián alapuló fűtőrendszerek és hőszivattyúk – terén, valamint a hagyományos termékek (például a kazánok és vízmelegítők) hatékonyságának javításával, és olyan új projekt-befektetésekkel, amelyek már alkalmazásainak és szolgáltatásainak jövőbeni fejlesztését szolgálják. Az Ariston alapvető célja, hogy a kényelem, az energia-megtakarítás és a környezetvédelem szempontjait ötvözve kínáljon optimális megoldásokat mindenkinek.
A Csoport 1 433 millió eurós bevételt könyvelt el a 2015-ös évben, ami +6,8% -os növekedést jelent az előző évihez képest. A korrigált EBITDA +13%-kal emelkedett, így 174 millió eurós értéket ért el (a teljes bevétel 11,5%-áról 12,1%-ára), a korrigált EBIT javulásának mértéke pedig 12,8% volt. Így 132 millió eurót ért el (a bevételmarzs 8,7%-ról 9,2%-ra javult). A nettó nyereség meghaladta a 80 millió eurót ami +9,6%-os növekedés az elmúlt évhez képest.

A pénzügyi évet 7 millió eurós pozitív nettó pénzügyi mérleggel zárta a vállalat, ami csökkenő tendenciát mutat a 2014-ben elért 23 millió euróhoz képest. Ez főként a 2015-ös felvásárlásoknak és beruházásoknak köszönhető, valamint a cégcsoport a kisebbségi részvényesektől visszavásásrolta részvényeit ami a törzsrészvénytőke 8,6%-át teszi ki.

A beruházások és a kutatásfejlesztési kiadások összege elérte a 72 millió eurót, ami több mint +18%-kal haladja meg az előző évi 61 millió eurót.

Játsszon velünk! A képre kattintva töltse ki az VELIS EVO kvízt!


Ariston Thermo Hungária Kft.

Marketing vezető
Szilágyi Beáta
beata.szilagyi@aristonthermo.com
Tel:. +36 1 237 1110

Kommunikáció
Kukaj Zsuzsanna
zsuzsanna.kukaj@virgilio.it
Tel: + 36 209 803 220




A Mapei ötödével tudta növelni árbevételét
A cement ellátásában viszont idén országosan hiányra kell számítani, több más bizonytalanság mellett.
Kisváros méretűre nőtt az építőipari közösség
A Magyar Építőipari Szakember Közösség tagjainak száma 6 év alatt átlépte a 4500 főt.
Kiemelt beruházás a Mapei sóskúti bővítése
Az új üzem 8 milliárd Ft saját tőkéből épül, fugák mellett homlokzati fedővakolatokat gyárt.
Eltűntek az akciók az építőanyag kereskedésekből
Próbavásárlást tartott a Mapei, aminek eredménye: közel kétharmadával csökkentek a promóciós ajánlatok a kiszámíthatatlanul növekevő árak mellett.
133 napra duzzadt a szakemberhiány
A megkereséstől számítva újra a járvány előtt már-már normálisnak tekinthető 4-5 hónapot kell várni egy szakemberre Magyarországon.
A LEDVANCE 1 millió forint adományt adott át
A Magyar Mentőmotor Alapítvány támogatása egyben a járvány elleni védekezés megsegítését jelentette, korábban pedig az előzetes feltételként kijelölt értékesítési cél elérését.
Használatra kész a Ceresit CE 60 fugázóanyag!
A 14 divatos szín víz hozzáadása nélkül, tökéletesen tartós marad.
"Sikló épület" a Mosoni-Duna torkolatánál
A vizek városában, Győrben több évtized után így állhatott helyre a vízszint.
CT 76 FEDŐVAKOLAT: HOMLOKZATA VÉDELMÉRE
A napsugárzás komoly veszély a homlokzatra. A Ceresit CT 76 erre elsőrangú megoldást kínál.
M3 Nagyvárad tér: a simogató
Üresen kongó, fakó terekből szabad, szellős nyugalom.
Base4Work Bratislava
Kevés a legendás ipartörténeti emlék Pozsonyban, ezért is jó a modern coworking központként újragondolt funkcionalista hőerőmű.
Látni és látszani a Hadak útján
A Trendo társasház nem csupán 4 környezet találkozásának absztrakt átirata, valami pluszt is tud adni.

Kiemelt partnereink



Legfrissebb kiadványaink


Knauf
2021. január

Knauf
2020. január

Összes kiadvány


További partnereink

Temi-Higiénia Temi-Higiénia Temi-Higiénia



Kapcsolat
30 / 612-24-30

20 / 986-42-10
kati1112@gmail.com

simon.epiteszet@gmail.com